Pierwsze kroki w DPP – rozpoczynając biznes online bez pieniędzy

Clipboard01

 

Jeśli zdecydowałeś się na rozpoczęcie biznesu internetowego, powinieneś rozważyć kilka kwestii finansowych i organizacyjnych dotyczących twojego przedsięwzięcia. Niektóre z nich są obowiązkowe i wymagane przepisami prawa, a niektóre to po prostu dobre rozwiązania,których podjęcie pozwoli na oszczędność czasu i nerwów.

Czego nie unikniesz?

Podobnie jak w przypadku innych biznesów, skuteczna sprzedaż w modelu dropshipping (DPP) wymaga sporego zaangażowania oraz przyjęcia długoterminowej perspektywy. Lepiej zapomnieć o micie łatwego biznesu internetowego. Jesteś w błędzie, jeśli masz nadzieję, ze będziesz osiągał 6cyfrowy dochód po pół roku działalności w niepełnym wymiarze czasu pracy. Przygotuj się na zmianę myślenia. Podejście do własnej działalności powinno być oparte na realnych oczekiwaniach – należy więc oszacować prawdopodobne nakłady finansowe, jakie trzeba ponieść oraz ocenić opłacalność biznesu. Wtedy będziesz mniej skłonny zrezygnować przy pierwszych niepowodzeniach. Jeśli rozpoczynasz biznes w modelu DPP wtedy, trzeba bardzo mocno zainwestować albo swój czas albo pieniądze

Inwestowanie czasu

W przypadku większości osób, zwłaszcza tych, które po raz pierwszy rozpoczynają sprzedaż w modelu DPP dobrym i bezpiecznym wyjściem jest inwestowanie w czas. Lepiej poświecić więcej czasu niż duże sumy pieniędzy z kilku powodów. Dogłębnie poznasz klientów oraz rynek w twojej branży, co pozwoli ci podejmować lepsze decyzje w przyszłości. Prawdopodobnie zmarnujesz mniej pieniędzy na projekty, które nie są najważniejsze do odniesienia sukcesu. Rozwiniesz także kilka nowych umiejętności, dzięki którym staniesz się lepszym przedsiębiorcą.

Zazwyczaj dzieje się, tak ze sklep online jest rozwijany równolegle do pracy na etacie. Większość osób nie jest w stanie zostawić swojej dotychczasowej pracy zawodowej, żeby poświecić się rozkręcaniu nowego sklepu internetowego. Jeśli potraktujemy nasze przedsięwzięcie poważnie i z pełnym zaangażowaniem, wtedy z całą pewnością odniesiemy sukces w modelu DPP. Gdy sklep zwiększy obroty i będzie przynosił rosnące zyski, wtedy będzie można przejść do pracy nad nim w pełnym wymiarze czasu.

Oczywiście najlepszym wyjściem jest taka sytuacja,w której masz możliwość poświęcenia się w 100% na swoim biznesie. Skupiając swoje wysiłki na marketingu jest szczególnie ważne na pierwszym etapie działalności, kiedy budujesz swoja markę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *