Jak szukać hurtowni do dropshippingu?

Clipboard02

 

Poszukiwanie dostawców, to podstawowy krok, jeśli zdecydujesz się na sprzedaż w modelu dropshipping. Jak to zrobić? Istnieje wiele rożnych metod – niektóre są bardziej skuteczne, inne mniej. Dużo zależy także od twoich osobistych preferencji, a także od wcześniejszych doświadczeń sprzedażowych.


Kontakt z producentem

Najlepszym sposobem na szukanie dostawców hurtowych jest kontakt z producentem. Jeśli wiemy już, który produkt zamierzamy włączyć do sprzedaży wtedy można zadzwonić do producenta i poprosić o wykaz dystrybutorów hurtowych. Następnie kontaktujemy się z hurtownikiem i sprawdzamy czy prowadzi sprzedaż w modelu dropshipping.

Z pomocą Google

Szukanie za pomocą wyszukiwarki wydaje się oczywiście, ale trzeba pamiętać o kilku zasadach, żeby znaleźć wartościowych partnerów. Trzeba szukać ich długo, ponieważ hurtownicy nie mają dobrego podejścia do marketingu i promocji. Nie znajdziemy ich na pierwszych stronach wyszukiwarki, ale daleko na kolejnych stronach.

Strona internetowa hurtowni

Z reguły hurtownicy nie przykładają wagi do dobrego wizerunku w internecie. Rzadko posiadają nowoczesną stronę internetową. Tak więc lepiej nie oceniać jakości hurtownika po jego stronie. Warto szukać pod różnym kątem i poprzez rożne hasła kluczowe. Jest to spowodowane tym, ze hurtownie rzadko wdrażają usługi SEO, które jest wykonane zaawansowanego SEO.

Zrealizuj zamówienie u konkurencji

Jeśli mamy trudności ze lokalizowaniem dostawcy interesującego nas produktu, wtedy możemy sprawdzić, gdzie kupuje towary nasza konkurencja, którą podejrzewamy, ze sprzedaje w modelu DPP. Kupujemy towar przez stronę jego sklepu i po odbiorze towaru sprawdzamy, kto był oryginalnym nadawcą. W niektórych przypadkach będzie to dostawca, a nie pośrednik – z którym można się skontaktować.

To są niektóre sprawdzone sposoby. Jeśli nie będziesz mógł znaleźć dostawcy wykorzystując wspomniane wyżej metody, wtedy warto zastanowić się, czym to jest spowodowane. Być może być do tego słuszny powód. np. rynek jest za mały prawdopodobnie z powodu niewystarczającego popytu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *